با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی در ایران - کیم کالا

فروشگاه خرید کالا - لوازم خانگی - لوازم ورزشی

با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی در ایران - کیم کالا

فروشگاه خرید کالا - لوازم خانگی - لوازم ورزشی

گسترش دوربین های مدار بسته در جاده های سراسر کشور

پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به نصب  دو هزار دوربین مداربسته در جاده های کشور عنوان کرد که طی دو سال آینده ٢ هزار دوربین مداربسته دیگر در جاده های کشور نصب خواهند شد.
به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، کشاورزیان در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل تسهیلاتی ویژه قرار دادیم که متاسفانه استقبال از آن خوب نبود.
وی اظهار کرد: ما حاضر شدیم که با سود چهار درصد، ٧ درصد قیمت خرید مینی بوس نو را به متقاضیان اعطا کنیم که به دلیل پایین بودن درآمد رانندگان مینی بوس از این طرح استقبال نشد.
کشاورزیان اضافه کرد: سلیقه مردم در حمل و نقل عوض شده و اکثر آنها ترجیح میدهند با ماشین شخصی خود جابه جایی ها صورت گیرد و همین قضیه نیز مشکل نوسازی ناوگان را با مشکل مواجه کرده است.
این مسئول ادامه داد: در بحث تجهیز شریان های جاده ای به دوربین های مداربسته ثبت تخلف ورود خوبی داشتیم؛ دو هزار دوربین جدید در جاده های کشور نصب خواهند شد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور یادآور شد: طی دو سال آینده ٢ هزار دوربین مداربسته دیگر در جاده های کشور نصب خواهد شد تا تخلفات را ثبت و ضبط کنند. دوربین های نصب شده سرعت لحظه ای و متوسط وسائل حمل و نقل را ثبت خواهند کرد و در این صورت میزان تخلفات کمتر می شود.
وی گفت: ملاک ما در نصب دوربین های مداربسته در جاده هایی است که ترافیک بیشتری دارند و میزان تخلف در آنجا بیشتر است.
کشاورزیان همچنین بیان کرد: ادغام راهداری و حمل ونقل با یکدیگر مسوولیت ها را بیشتر کرده است؛ موضوع نگهداری و بهره برداری راه ها یکی از اولویت ...



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.